Informatie

Op deze pagina vind je informatie over: betalen - verzendkosten - levertijd - retourneren - klachtenregeling


Betalen
Bij het afrekenen van je bestelling kun je de betaalwijze kiezen. Bij Kaartootje kun je snel en veilig betalen via iDEAL of Bancontact, of kiezen voor 'Klarna Achteraf Betalen' of 'Vooraf overmaken'. Alle betalingen lopen via betaalprovider Mollie.

GRATIS (Nederland)
GRATIS (België)
€0,75 + 2,99% (Nederland en België)
Vooraf overmakenGRATIS (Nederland en België)



Neem kennis van Klarna's privacyverklaring voordat je voor 'Klarna Achteraf Betalen' kiest. 

^Terug naar boven


Verzendkosten
Voor verzending binnen Nederland zijn de verzendkosten: 

Brievenbuspakketje (met track & trace)

€4,95

Pakketpost (met track & trace)

€6,95


Voor verzending naar België zijn de verzendkosten:

Pakketpost (met track & trace)

€14,95

Pakketpost; bij een grote, zware bestelling (met track & trace)

€28,95


^Terug naar boven


Levertijd
Na goedkeuring van de betaling, verzend ik je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen naar het door jou opgegeven adres.
Je bestelling wordt verzonden met PostNL.
Binnen Nederland hanteert PostNL een levertijd van één dag (van dinsdag t/m zaterdag, pakketpost ook op maandag).
Naar België hanteert PostNL een levertijd van 1-2 werkdagen.
Na verzending stuur ik je per e-mail daarvan de bevestiging met track & trace-code.

^Terug naar boven


Retourneren
Ik hoop natuurlijk dat je blij bent met de bestelde producten, maar het kan altijd voorkomen dat het toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Je hebt dan het recht (een deel van) je bestelling te retourneren (ruilen is niet mogelijk).
Hieronder vind je de retourinstructies:

  1. Controleer of het retour te sturen product voldoet aan de voorwaarden:
    1. Het is geen maatwerkproduct.
    2. Het product is ongebruikt.
    3. Het product is onbeschadigd. Hieronder wordt ook verstaan schade door de geur van sigarettenrook, parfum of andere duidelijk aanwezige geuren.
  2. Informeer mij binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling dat je wat wilt retourneren. Doe dit door een e-mail te sturen naar info@kaartootje.nl. Vermeld in de e-mail je naam, je adresgegevens, je ordernummer en de producten die je wilt retourneren. Je kunt ook gebruikmaken van het herroepingsformulier.
    Na het versturen van de e-mail, heb je nog 14 dagen de tijd om het product retour te sturen.
  3. Verpak het product in het doosje waarin je het hebt ontvangen of in een vergelijkbaar doosje. Gebruik geen envelop, tenzij je de bestelling in een envelop hebt ontvangen.
    Voeg een briefje toe waarop je je naam en het ordernummer vermeldt.
  4. Verstuur de retourzending via PostNL naar:

    Kaartootje
    Zoutmanstraat 41
    2806 XB  Gouda

    De kosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening.
     
  5. Bewaar het bewijs van de retourzending en de bijbehorende track & trace-code totdat de retourzending door mij is ontvangen.


Na ontvangst van de retourzending, wordt het bedrag van de geretourneerde producten (en indien je de volledige bestelling retourneert ook de eerder betaalde verzendkosten) zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, terugbetaald.

^Terug naar boven


Klachtenregeling
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je ergens niet helemaal tevreden over bent. Ik raad je aan om eventuele klachten eerst bij mij te melden via info@kaartootje.nl. Doe dit binnen zeven dagen nadat je het gebrek hebt geconstateerd en omschrijf je klacht zo volledig en duidelijk mogelijk. We komen er dan samen vast uit.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

^Terug naar boven
 

© 2016 - 2024 Kaartootje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel